نقاشی ساختمان نجفیان 09126883792

رنگ آمیزی ساختمان

رنگ آمیزی ساختمان

نقاشی ساختمان بخش های متفاوت . متعددی دارد . در تعریف رنگ آمیزی ساختمان باید بگوییم که استفاده کردن از رنگ بر روی سطوحی مثل دیوارها درب ها و پنجره ها و سایر بخش هایی که به رنگ آمیزی نیاز دارند گفته می شود . زمانی که برای رنگ کاری ساختمان اقدام می کنیم باید مراحل مختلف و متعددی را پشت سر بگذاریم که در این بخش از رنگ آمیزی ساختمان نجفیان به آنها خواهیم پرداخت . نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان یکی از مهمترین بخش ها در مراحل ساخت و ساز ساختمان است که باید با ظرافت خاص خودش انجام شود .

در این بخش به نکاتی اشاره خواهیم کرد که باعث می شود شما یک رنگ آمیزی ساختمان خاص و با کیفیت داشته باشید. در اولین مرحله از نقاشی ساختمان باید سطوح کاملا تمیز شوند تا در زیر لایه ی رنگ آلودگی و تکه های برجستگی وجود نداشته باشد . بعد از اینکه سطوح تمیز شد باید سمباده زنی انجام شود. سمباده زنی برای این منظور انجام می شود که سطحی که میخواهد رنگ شود صاف و صیقلی شده و یکدستی خود را حفظ کند.

در مراحل رنگ آمیزی ساختمان باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که یک مرحله رنگ آمیزی کافی نیست و در چند مرحله باید رنگ ها بر روی هم با فاصله زمانی لازم برای خشک شدن لایه زیرین زده شوند .  بعد از این مراحل به مرحله انتخاب رنگ مناسب می رسیم. برای انتخاب رنگ باید بسیار دقت کرده و از کسانی که تجربه استفاده از رنگ های مختلف را داشته اند کمک بگیریم چرا که انتخاب یک رنگ با کیفیت برای رنگ آمیزی ساختمان بسیار مهم است.

در کشور ما به دلیل اینکه اکثر مردم تابع استفاده از رنگ های همه پسند هستند به همین علت کمتر از رنگ های خاص استفاده می شود و بیشتر از رنگ هایی که در همه خانه ها دیده می شود استفاده می کنند و این باعث عدم جذابیت و کمبود تنوع در رنگ آمیزی خواهد شد. این در صورتی است که اگر از رنگ های متنوع با مدل های رنگ آمیزی متفاوت استفاده شود جذابیت بیشتری را در رنگ کاری ساختمان شاهد خواهیم بود. البته به کار بردن رنگ های خاص در کنار یکدیگر نیازمند داشتن تخصص خاص خود و آشنا بودن با دنیای رنگ ها و روانشناسی آنهاست. 

اگرشما نیز خانه ای نو ساز دارید و یا خانه ای به تازگی خریداری و یا حتی اجاره کرده اید و مایلید تا روح تازه ای به منزلتان بدهید میتوانید رنگ کاری ساختمان را امتحان کنید. در این روش که جز بهترین روش های زیبا سازی نمای داخلی هر منزلی می باشد می توان به وسیله تعدادی سطل رنگ در رنگ های دلخواه و متنوع نسبت به رنگ آمیزی ساختمان خود اقدام نمایید.

برای آنکه نقاشی ساختمان شما با بهترین کیفیت انجام شود لازم است تا هیچگونه وسیله ای در منزل شما وجود نداشته باشد تا نقاش ساختمان بتواند با خیال راحت و سرعت بالا تری نسبت به رنگ آمیزی منزل شما اقدام کند. در صورتی که ابزار و وسایلی در منزل دارید بهتر است آنها را حمع و به کی از اتاق خواب ها منتقل کرد. در صورتی که ابزار و وسایل اضافه در سطحی که برای رنگ آمیزی ساختمان در نظر گرفته شده است وجود داشته باشد ممکن است در هنگام انجام رنگ کاری لکه های رنگ بر روی آنها ریخته و پاکسازی آنها مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

پس از ساماندهی وسایل منزل می توان مقدمات کار را برای رنگ آمیزی ساختمان مهیا کرد. در ابتدا باید به سراغ یک نقاش حرفه ای رفته و او را به منزل یا واحد مسکونی خود آورده تا در مورد زمان ، نحو و هزینه ی نقاشی ساختمان به شما نظر دهد. پس از آن شما یا خود شخص رنگ کار باید به سراغ رنگ و ابزار فروشی های موجود در  سطح شهر مراجعه و نسبت به خرید رنگ و ابزار مخصوص رنگ آمیزی ساختمان اقدامات لازم را انجام داد.

پس از تهیه ابزار و وسایل کار رنگ آمیزی ساختمان شما آغاز میشود. ابتدا باید سطح دیوار ها صاف و عاری از هر گونه گرد و خاک و فرو رفتگی و برامدگی باشد. برامدگی ها به وسیله سمباده صاف میشود و فرو رفتگی ها و ترک ها نیز به وسیله بتونه مخصوص پر شده تا سطح دیوار صاف شود. پس از آن نسبت به ایجاد سطح اول رنگ اقدام میشود پس از خشک شدن سطح دوم و در نهایت سطح سوم رنگ آمیزی بر روی دیوار زده میشود. در صورتی که مایل هستید تا رنگ روغنی بر روی دیوار های خود به کار ببرید باید این نکته را بدانید که رنگ روغنی را باید در آخرین سط رنگ آمیزی به کار برد و رنگ دیگری نباید بر روی آن زده شود.

رنگ آمیزی ساختمان

نقاشی ساختمان نجفیان

بهترین نقاش ساختمان در تهران

با بهترین استاد کاران با تجربه

شماره تماس
09126883792